Főoldal | Fórum | Regisztráció
 
           Belépés
Név:   
Jelszó:  
           


Váltók

 

Minden, ami a váltókkal kapcsolatos

 


Oldal 1 / 155

1   2   3   4   5     Következő Utolsó

Fórum főoldal | A lap aljára
dolly5   2017-11-01 18:50:59 [7704]

dede megvan, körbejártam már...sok lenne a javítás...nemcsak lamellacserebere lenne rajta, több törött hardver került ki a házból...


Előzmény: ben88 2017-10-31 21:13:42 [7703]

 
ben88   2017-10-31 21:13:42 [7703]

Nincs meg az eredeti váltója? Ha 4R100, azt aránylag olcsón helyre lehet hozni ha nem lett teljesen taccsratéve még.


Előzmény: dolly5 2017-10-31 21:09:54 [7702]

 
dolly5   2017-10-31 21:09:54 [7702]

hát kösz...sajnálom... A megboldogult beton kolléga özvegyének próbálnánk páran segíteni talpraállítani a 94s Eco-t...


Előzmény: TTamás 2017-10-30 22:56:56 [7701]

 
TTamás   2017-10-30 22:56:56 [7701]

Arra csak a saját váltója lesz jó, nem fogsz tudni ráhekkelni másikat komoly építés nélkül.


Előzmény: dolly5 2017-10-30 22:55:03 [7700]

 
dolly5   2017-10-30 22:55:03 [7700]

ófakk...értem, köszi !


Előzmény: ben88 2017-10-30 21:01:38 [7699]

 
ben88   2017-10-30 21:01:38 [7699]

Sehogyan sem jó. Más a dízelek harangja, konvertere, meg kb. minden más. A dízel 4r100 kábé kétszer ekkora darab.


Előzmény: dolly5 2017-10-30 20:53:02 [7698]

 
dolly5   2017-10-30 20:53:02 [7698]

harangügyileg nemjó?


Előzmény: ben88 2017-10-30 20:27:48 [7697]

 
ben88   2017-10-30 20:27:48 [7697]

Nem. Ez szerintem AOD-E váltó. A 7.3d mögé meg 4R100 való vagy legalábbis E4OD.


Előzmény: dolly5 2017-10-30 20:22:25 [7696]

 
dolly5   2017-10-30 20:22:25 [7696]

skacok-- ez jó lehet 7.3D mögé? https://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=59f5f262a3b1f


 
Berti   2017-10-30 08:35:19 [7695]

Ilyen Eneos-t használok a Jeep-ben (44RE) és az öreg Benz-ben (722.3) is. Bevált.


Előzmény: El coyote 2017-10-29 22:49:53 [7694]

 
El coyote   2017-10-29 22:49:53 [7694]

Szép napot mindenkinek . Egy kis általános tanácsadást szeretnék kérni az automata váltómmal kapcsolatban.(86-os Dodge Caravan) Mivel most lett felújítva 2 féltengelyem és ennek cseréjekor a váltóolaj egy része is ki fog jönni ezért megkérdezném a tapasztaltabbakat hogy gyárilag a Chysler A470 váltóba dexron II-es olajat írnak. Jelenleg ENEOS Premium ATF DIII van benne mert 1-2 alkalommal szerelés (szimering,hátramenet hiba ) lett leengedve olaj és mindig frisset kapott : 30.000 alatt 3 olajcsere kb.. a leengedett olaj leszűrve,vissza palackozva mentőcsomag részeként a csomagtartóban van. Most megint matatás jön tegyem bele továbbra is ezt az ENEOS-t vagy mást ajánlanátok ? Kell valamit állítani ezeken a váltókon valamennyi futás után ? A színe mindig olyan mint az újnak..szép átlátszó piros. Hidegben ha elindítom a kocsit,D -be szoktam rakni és alapjáraton melegítem 1-2 percig majd úgy megyek hogy ne kelljen pörgetnem és csak akkor kezdem el normálisan használni ha a motorhőfok elérte az üzemi hőfokot. Van váltó hűtőm is de a normál hűtőben is van egy rész ahová be lehetett kötni a váltó olaját is,elvileg ez télen segít felmelegíteni,melegben meg "hűti". A hűtőm nem gyári hanem a 3.0 V6 hűtője így a hőtöbblet nem okoz neki gondot nyáron sem. Megerősítést vagy letolást kérnék hogy jól vagy rosszul csinálom-e a dolgokat. Megköszönnék minden tanácsot !


 
doby   2017-10-18 21:56:29 [7693]

biztos nem 3 pedal volt rajta malnakeverovel.


Előzmény: tibi500cid 2017-10-16 16:23:29 [7691]

 
Rizzo   2017-10-16 17:12:46 [7692]

Veszélyes hely Amerika.


Előzmény: tibi500cid 2017-10-16 16:23:29 [7691]

 
tibi500cid   2017-10-16 16:23:29 [7691]

Texasi haverom hétvégén versenyen volt. (Mint néző) és a barátja verdájában felrobbant a váltó. Így néz ki


 
provolone   2017-10-16 10:13:56 [7690]

Sziasztok! Kuplungot cseréltek a kocsimon, de kicsit furcsán üzemel. A pedálnak van vagy 3-4 centi holtjátéka, és nincs megfeszítve a bowden. Ahogy én láttam a neten, a kinyomócsapágynak hozzá kellene érnie a nyomólap rúgóihoz. Mikor elkezdem nyomni a kuplungot, ütögeti a talpam. majd mikor egy minimális erőt már kifejtek, hogy tényleg hozzáér a teljes csapágy a nyomólaphoz, akkor megnyugszik, és szépen kiemel. Visszaengedéskor sem rángat, meg semmi. Kell-e a Mustangoknál (1997 V6) előfeszítést alkalmazni?


 
szabijoe   2017-10-12 15:47:18 [7689]

Köszönöm a segítséget , megyek vizsgálódni hátha rátalálok a dugulási hibára. Ha nincs dugulás gondolom szivattyú hiba mutatkozik. Még egyszer köszi.


Előzmény: szabijoe 2017-10-12 15:34:01 [7688]

 
szabijoe   2017-10-12 15:34:01 [7688]

uppsz!!! nyomon vagy-unk


Előzmény: ben88 2017-10-12 15:25:32 [7687]

 
ben88   2017-10-12 15:25:32 [7687]

Utóbbi. Alapjáraton pár másodperc alatt kitol egy litert.


Előzmény: szabijoe 2017-10-12 15:20:26 [7685]

 
szabijoe   2017-10-12 15:21:41 [7686]

látod ez lehet, mert az meglazult nekem a csatlakozás korábban!


Előzmény: ben88 2017-10-12 15:15:36 [7684]

 
szabijoe   2017-10-12 15:20:26 [7685]

Szerinted, ha az olaj hűtő ki ill becsatlakozásnál megbontom a rendszert, akkor alapjáraton mit kéne lássak? Épp csak áramló olajat vagy egy "izmosabb " áramlást ami "állítsd le" sikításba torkollik?


Előzmény: szabijoe 2017-10-12 15:02:52 [7683]

 
ben88   2017-10-12 15:15:36 [7684]

Megnézném a váltó kábelét, lehet hogy nincs rendesen a helyén és a D-be húzod nem tolja el eléggé a váltón a választó kart.


Előzmény: szabijoe 2017-10-12 15:02:52 [7683]

 
szabijoe   2017-10-12 15:02:52 [7683]

Mond neked valamit az, hogy a váltókar kapcsolásakor nem a kiválasztást jelzi vissza a kijelzőn? Pld: R-t mutat de N-be kapcsolok vagy épp nem változik semmi, csak ha gázt adok, akkor tér észhez?


Előzmény: ben88 2017-10-12 14:57:20 [7682]

 
ben88   2017-10-12 14:57:20 [7682]

Ha nem akar kúszni sem, az elég nagy gond. Lehet kevés olaj, eldugult szűrő, vagy a pumpa nem termel elég nyomást, vagy a szeleptömbnél nem nyit valami.


Előzmény: szabijoe 2017-10-12 13:49:53 [7679]

 
szabijoe   2017-10-12 14:43:12 [7681]

Igen, már 2x megy bele ugyan az a Fuchs 4400 as. Persze anno volt vele dilemma, hogy ez legyen vagy más gyártmány, de ettől a hibától eltekintve jók a tapasztalataim.


Előzmény: ben88 2017-10-12 14:19:21 [7680]

 
ben88   2017-10-12 14:19:21 [7680]

Biztosan Atf+4 lett beletöltve?


Előzmény: szabijoe 2017-10-12 13:49:53 [7679]

 
szabijoe   2017-10-12 13:49:53 [7679]

Váltó problémája van a nagy kékségnek. A 604 váltó Voyager 3.0i :kúszás nem indul meg alapjárat körül, csak fordulatra, solenoid csomag indokolatlanul kattog , néha nem megy 2.fokozat fölé, néha nem vált vissza 3.fokozatból. Te hogyan orvosolnád? Hol kezdenéd? Olajba szűrőbe 3000km lehet, sebesség szenzorokba kb 1000km van...


 
k.spori   2017-10-09 20:04:28 [7678]

Bowdenes lesz az.


Előzmény: doby 2017-10-09 19:56:31 [7677]

 
doby   2017-10-09 19:56:31 [7677]

2004-es a többit nem tudom. de mozgatva az elektronikát kizárnám.


Előzmény: TTamás 2017-10-09 16:44:51 [7676]

 
TTamás   2017-10-09 16:44:51 [7676]

Mikori is a truck ? Egyáltalán bowdenes,rudazatos ez még, vagy elektronikus ?


Előzmény: doby 2017-10-08 16:36:53 [7674]

 
k.spori   2017-10-09 13:16:42 [7675]

Szerintem a linken lévőt csak szarul lehet belefaragni. Cseréld ki csak a gombot.


Előzmény: doby 2017-10-08 16:36:53 [7674]

 
doby   2017-10-08 16:36:53 [7674]

nem váltó de váltókar. ilyen vagy valami normálisabb váltókar belerakható az eredeti helyére? mert az tuti nem marad sokáig. kedvem szegi még a látványa is. vagy milyet ajánlanátok? eladó is érdekel ami valahogy kinéz. de legjobb az lenne ha valaki átszerelné aki csinált már ilyet. http://www.ebay.com/itm/B-M-80885-Automatic-Transmission-Hammer-Shifter-Black-Console-Universal-/141989911869?fits=Make%3AFord%7CModel%3AF-150&epid=1817809125&hash=item210f421d3d:g:AEYAAOSwInxXM7Wy&vxp=mtr


 
OldsMan   2017-09-28 12:05:15 [7673]

Köszi! Dextron II-lesz beleöntve, jó lesz az


Előzmény: Black 2017-09-28 07:57:46 [7672]

 
Black   2017-09-28 07:57:46 [7672]

A kiskáté szerint ha az olaj ezt a Ford előírást tudja akkor jó lehet: ESP-M2C138-CJ.


Előzmény: OldsMan 2017-09-27 17:18:24 [7662]

 
OldsMan   2017-09-27 18:08:47 [7671]

Pffff Köszi az értelmezést , remélem nem lesz gond. Legfeljebb ezt is felújítom, nem hiszem hogy bonylultabb mint a TH400 volt


Előzmény: ben88 2017-09-27 18:02:27 [7670]

 
ben88   2017-09-27 18:02:27 [7670]

Szerintem igen. Majd szólj ha jövök neked egy váltóval.


Előzmény: OldsMan 2017-09-27 17:55:56 [7669]

 
OldsMan   2017-09-27 17:55:56 [7669]

Akkor mehet a dexron II?


Előzmény: ben88 2017-09-27 17:45:49 [7668]

 
ben88   2017-09-27 17:45:49 [7668]

Szerintem kimaradt egy vessző. Jatco, C6. Akkoriban már volt némi Mazda kapcsolat is.


Előzmény: OldsMan 2017-09-27 17:32:13 [7665]

 
OldsMan   2017-09-27 17:45:21 [7667]

Tehát a JATCO C6 az a sima C6, és van egy külön JATCO nevű váltó (a legfelső) ? Viszont akkor a dextron II is jó nekem, nem?


Előzmény: ben88 2017-09-27 17:38:32 [7666]

 
ben88   2017-09-27 17:38:32 [7666]

A táblázat szerint csak a c3 c4 és fmx kéri a type F-et. A c6-os Type CJ-t kér. Arra meg ezt írják: "Ford Type CJ—originally designed for the Ford C6 automatic transmission, it also has been superseded by Mercon and also can be replaced with Mercon V, but should never be used in a transmission requiring Type F. Dexron II is an approved alternative to Type CJ." Szóval elvileg jó bele amit linkeltél.


Előzmény: OldsMan 2017-09-27 17:30:34 [7664]

 
OldsMan   2017-09-27 17:32:13 [7665]

És ha a JATCO C6 az a C6 ami nekem van akkor jó a sima Dexron II "Type CJ - Special fluid for Ford C6 transmissions. Similar to GM's Dexron II. Must not be used in automatics that require Type F. Can be replaced with Mercon or Mercon V."


Előzmény: OldsMan 2017-09-27 17:30:34 [7664]

 
OldsMan   2017-09-27 17:30:34 [7664]

Mert azt nem találok a bótban De tudom fokozni: A gyári könyv szerint jó bele a Dexron II Series D. De mi lehet a series D? És mi az hogy JATCO C6 , miért nem rendes C6? Vagy csak kihagytak egy vesszőt?


Előzmény: ben88 2017-09-27 17:26:48 [7663]

 
ben88   2017-09-27 17:26:48 [7663]

De miért nem teszel bele Type F-et ha egyszer az való bele?


Előzmény: OldsMan 2017-09-27 17:18:24 [7662]

 
OldsMan   2017-09-27 17:18:24 [7662]

Ford C6 váltó, milyen olajat öntsek bele? A leírás szerint Type F olaj kell bele. Van itthogy 10 liter dexron II, de arra azt írják hogy megölheti , inkább dexron III . Azt is láttam hogy a Type F az azonos a Ford Mercon olajjal. Tehát ha veszek ilyet, akkor az jó lehet? https://www.misteroil.be/producten/smeermiddelen/total-fluide-atx-1l Total Fluide ATX 1L PRODUCT SPECIFICATIE CLAIMS ALLISON C4 n° C4-24842997 BMW groupe 24 - 3.0 FORD MERCON® DEXRON®- IIIG MAN 339 type V-1 (ex MAN 339 Type F) MAN 339 type Z-1 (ex MAN 339 Type F) PSA PEUGEOT CITROEN (4HP14, 4HP18, 4HP20) VOITH H 55.6335 ZF TE-ML 04D, 11B, 14A MB-Approval 236.1 VOLVO 97341


 
zsolesz low 01   2017-09-25 18:13:39 [7661]

Versenyzők figyelem! Eladó egy 1959-60-ban készült vasházas powerglide automata válto.Megvan a turbina is hozzá,autoztunk vele,müködött szépen.Ha szeretnéd,hivj fel és tégy ajánlatot.Csak telefonon érdeklődj.06 20 9 826 829


 
Pitrakin   2017-09-18 10:03:44 [7660]

Nem. A busz.


Előzmény: Tornado 2017-09-18 10:03:03 [7659]

 
Tornado   2017-09-18 10:03:03 [7659]

Ez a 4 gened?


Előzmény: Pitrakin 2017-09-12 12:12:01 [7643]

 
Pitrakin   2017-09-18 09:52:06 [7658]

Mozgatom olyankor picit a kart és meg is indul rendben de nem mertem ráfogni, hogy amiatt.


Előzmény: DodgeTibi 2017-09-18 08:25:45 [7654]

 
Pitrakin   2017-09-18 09:50:06 [7657]

De igen. Úgy is néztem csak valószínűleg be vagyok baszcsizva.


Előzmény: OldsMan 2017-09-18 08:32:49 [7655]

 
DodgeTibi   2017-09-18 08:38:57 [7656]

Bármelyikben lehet pici gond a kulisszával (vagy minek nevezik automatánál), rugóval. De neki a haladással volt gondja, így nála a "D" játszik.


Előzmény: OldsMan 2017-09-18 08:32:49 [7655]

 
OldsMan   2017-09-18 08:32:49 [7655]

Dében? Nem pében kell?!


Előzmény: Pitrakin 2017-09-18 07:38:37 [7652]

 
Fórum főoldal | A lap tetejére

Oldal 1 / 155

1   2   3   4   5     Következő Utolsó