Főoldal | Fórum | Regisztráció
 
           Belépés
Név:   
Jelszó:  
           


Láma vagyok = kérdezek :)

 

Tessékmondani

 


Oldal 1 / 859

1   2   3   4   5     Következő Utolsó

Fórum főoldal | A lap aljára
ecotibi   2017-04-04 22:54:37 [42909]

Köszönöm a segitsèget!


 
papamaci   2017-04-04 20:48:40 [42908]

Sőt olyan formát és keménységűt öntenek amilyen formát /sablont/ viszel.


Előzmény: mikusz 2017-04-04 20:28:05 [42907]

 
mikusz   2017-04-04 20:28:05 [42907]

És itt lehet venni rud formájában. http://www.pemu.hu/


Előzmény: ecotibi 2017-04-04 17:50:59 [42899]

 
mikusz   2017-04-04 20:19:14 [42906]

https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=poliuret%C3%A1n+szilent&*


Előzmény: ecotibi 2017-04-04 17:50:59 [42899]

 
papamaci   2017-04-04 19:35:07 [42905]

Vulkolán


Előzmény: papamaci 2017-04-04 19:34:51 [42904]

 
papamaci   2017-04-04 19:34:51 [42904]

Vukolán lesz az


Előzmény: k.spori 2017-04-04 18:02:24 [42902]

 
ecotibi   2017-04-04 18:56:51 [42903]

Igen,köszönöm! Azt hiszem a camarosoknál olvastam valami hasonlot meg a külömbözö szineket is.


Előzmény: k.spori 2017-04-04 18:02:24 [42902]

 
k.spori   2017-04-04 18:02:24 [42902]

Danamidra gondolt szerintem de az nem lesz jó,túl kemény.


Előzmény: Rizzo 2017-04-04 17:59:44 [42900]

 
k.spori   2017-04-04 18:01:05 [42901]

http://www.powerflex.hu/termekek.php?category=powerflexcegbemutato


Előzmény: ecotibi 2017-04-04 17:50:59 [42899]

 
Rizzo   2017-04-04 17:59:44 [42900]

Dolomittal biztosan nem. Az egy kőzet.


Előzmény: ecotibi 2017-04-04 17:50:59 [42899]

 
ecotibi   2017-04-04 17:50:59 [42899]

Üdv mindenkinek! A futòműben a szilenteket szokták kivàltani dolomittal ha jól tudom a nevèt (ha nem kèrlek javitsatok) ebböl van több fèle színü melyiket lenne jó használni egy stratushoz ill honnan szerezhetem be? Köszönöm!


 
murray   2017-03-26 15:01:00 [42898]

ok, kösz mindenkinek!


 
ZZ   2017-03-26 13:34:03 [42897]

Arra a vastagabb, tisztító korongot használd. Ezek a csiszololapos korongok hamar elkopnak.


Előzmény: murray 2017-03-26 09:06:20 [42895]

 
Rizzo   2017-03-26 09:32:45 [42896]

Azt inkább a köszörű korong. Ez varratok síkbahozásához nem gazdaságos. Márha mondjuk ívhegesztésről van szó.


Előzmény: murray 2017-03-26 09:06:20 [42895]

 
murray   2017-03-26 09:06:20 [42895]

kösz! és ezzel a hegesztési varrat után is le tudom szedni a szintbe a felesleget?


Előzmény: ZZ 2017-03-25 20:04:10 [42892]

 
TTamás   2017-03-25 21:51:25 [42894]

A nitro csak azért került szóba, hogy azzal azért nem húzná sokáig egy T5.


Előzmény: Tájbi 2017-03-25 19:02:40 [42891]

 
trafo2000   2017-03-25 21:23:18 [42893]

Ilyen műanyag tárcsát vegyél hozzá ilyen papírokat Ezt olcsó használni mert csak papírt kell venni hozzá,nagyon szép felületet ad,jól viszi a vasat.


Előzmény: murray 2017-03-25 18:40:52 [42889]

 
ZZ   2017-03-25 20:04:10 [42892]

Ahogy Tamas írja. Normál "Flex" csak vagy lamellás korong van rajta , vagy tisztítókoron, ami olyan mint a vagó korong csak sokkal vastagabb. OdiBauhausPraktikerTecsoAuchan-ban kapható.


Előzmény: murray 2017-03-25 18:40:52 [42889]

 
Tájbi   2017-03-25 19:02:40 [42891]

Na jó de nem 4. sebességi fokozatban kapott nitrot. Elfogyott három év alatt talán 6 palack. Szerintem az nem annyira sok. Amúgy szerintem szívósortömítést kellene benne cserélni az adja a sipoló hangot. A hátsó féknyergen a fékmunkahengereket kellene megnézni hogy utána állít e? Bár ott komplett féknyerget cseréltettem, de ki tudja milyenek ezek a fos utángyártott alkatrészek. A váltóra nem tudok mit mondani azzal soha nem volt semmi problémám. Ha kérte visszaváltottam sosem kínoztam pl úgy hogy előztem akkor 4. fokozatban padlóztam, hanem szépen visszakapcsoltam 3. ba vagy 2. ba, és ott padlóztam. A hátsó difi mindig búgott ha elengedtem a gázpedált a 3 év alatt amennyit nálam volt.


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:51:49 [42880]

 
TTamás   2017-03-25 18:41:57 [42890]

Lamellás korongra gondolsz ?


Előzmény: murray 2017-03-25 18:40:52 [42889]

 
murray   2017-03-25 18:40:52 [42889]

köv. kérdésem lenne: gyakran látok vasmunka során , frissen vágott sorjás vasakat ilyen flexnek kinéző de más tárcsával csiszolják meg oldalról ill. több irányból. ez egy másik szerszám vagy a jobb flex-ek tudják ezt is? a gagyi kis flex-emre direkt rá van írva hogy erre ne.


 
ben88   2017-03-24 21:37:17 [42888]

Ez a 2.7 v6 kb. az egész Chrysler csoport legszarabb motorja.


Előzmény: ljoe 2017-03-24 21:19:44 [42885]

 
TTamás   2017-03-24 21:31:47 [42887]

Ez kb. a felét éri...és pár év múlva 1 milláért fogják utánad dobálni.


Előzmény: ljoe 2017-03-24 21:19:44 [42885]

 
k.spori   2017-03-24 21:26:12 [42886]

Hát nem tudom de én tuti nem vennék amerikait ha a gazdaságosság a fő szempont.


Előzmény: ljoe 2017-03-24 21:19:44 [42885]

 
ljoe   2017-03-24 21:19:44 [42885]

Sziasztok! Az egyik ismerősöm Charger vásárláson töri a fejét. Ezt nézte ki: https://www.hasznaltauto.hu/auto/dodge/charger/dodge_charger_lx_2.7i-11269602 Tudom 2,7 nem túl dinamikus, meg azért csak a V8..., ezeken már túl vagyok, de Ő a gazdaságossági szempontokat szem előtt tartva elsősorban maradna a V6 mellett. Kérdésem, hogy ebben a 300M-ből, Concorde-ból ismert 2,7-es motor van, ami még itt is küzd a gyermekbetegségekkel (pl.:olajsár). Mire érdemes odafigyelni? Esetleg valakinek eladó Charger 4millió környékén? Előre is köszi a segítséget! Üdv: Jocó


 
hlaci   2017-03-23 20:24:14 [42884]

Köszi mindenkinek a válaszokat! Szép lassan megpróbálom megcsináltatni minden baját a kocsinak. Köszönöm a segítségetek, a hozzáértő válaszaitok!


 
Tornado   2017-03-23 08:01:35 [42883]


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:41:03 [42877]

 
OldsMan   2017-03-22 22:06:24 [42882]

Erre nem gondoltam volna Akkor ez megmagyarázza miért van széthajtva a váltó meg a difi Ezekhez az autókhoz mindenképpen kell odafigyelés , teljesen minegy milyen technikát raksz bele


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:51:49 [42880]

 
TTamás   2017-03-22 21:54:43 [42881]

Talán 300 körül kibír a T5, ha szétszeded, rendberakod, egyszóval költesz rá, nem csak kicibálod a donorból és berakod a tiédbe. De ahhoz ésszel kell vele bánni, könnyű szétrúgni azt is.


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:51:49 [42880]

 
TTamás   2017-03-22 21:51:49 [42880]

Hát nemtom, anno Tájbi tolta neki a nitrót jókedvvel, bőséggel...szóval de, 400Le-s autóról beszélünk.


Előzmény: OldsMan 2017-03-22 21:50:23 [42879]

 
OldsMan   2017-03-22 21:50:23 [42879]

Amik voltak kézi ötös váltók gyárilag a camarókban, azok nem olcsóbbak mint a T56? Végülis nem 400LE autóról beszélünk.


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:41:03 [42877]

 
TTamás   2017-03-22 21:42:38 [42878]

A 4l80e-hez viszont még a kardánalagutat is át kell szabni, mert nem fér el.


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:41:03 [42877]

 
TTamás   2017-03-22 21:41:03 [42877]

Igazából nincs jó és olcsó megoldás. Drága van és drágább. Az egyetlen váltó, amelyik mindent tud, amit szeretnél, az a 4l80e...vagy manuálban a T56 6-os kézi. A legolcsóbb a TH350C, de ott ugye nincs 4-ik, tehát a hátsó áttétel sem lesz jó úgy, ahogy van.


Előzmény: hlaci 2017-03-22 21:23:37 [42873]

 
OldsMan   2017-03-22 21:32:42 [42876]

Bezony, annál sokkal olcsóbb. A 350c meg nem OD-s, viszont olcsó


Előzmény: DRW 2017-03-22 21:30:10 [42875]

 
DRW   2017-03-22 21:30:10 [42875]

Nem drágább, mint egy 4l80e swap.


Előzmény: hlaci 2017-03-22 21:25:01 [42874]

 
hlaci   2017-03-22 21:25:01 [42874]

Egyébként igen. Mindig is a V8, manual volt a nagy álmom... Csak az átalakítás tuti aranyáron menne... De a legjobban tényleg az tetszene.


Előzmény: OldsMan 2017-03-22 21:21:39 [42872]

 
hlaci   2017-03-22 21:23:37 [42873]

TTamás! Egy TH350c-nél körülbelül mekkora összeggel számoljak? Csak hogy legyen bármi elképzelésem... Baal! Fékolaj nem hiányzik, olajfolyás nincs. Szóval még mindig fura a dolog.


 
OldsMan   2017-03-22 21:21:39 [42872]

Vagy kézi ötös bele


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:14:10 [42865]

 
OldsMan   2017-03-22 21:20:52 [42871]

Akkor jó


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:17:12 [42868]

 
OldsMan   2017-03-22 21:20:35 [42870]

Azt írta nem fogy a fékfolyadék.


Előzmény: baal 2017-03-22 21:16:52 [42867]

 
don   2017-03-22 21:18:02 [42869]

Melyiknek mit csináljak?(hívtalak)


 
TTamás   2017-03-22 21:17:12 [42868]

Nincs.


Előzmény: OldsMan 2017-03-22 21:16:30 [42866]

 
baal   2017-03-22 21:16:52 [42867]

a fékolaj hiányzik ,de nincs olajfolyás én már jártam hasonlóan, a főfékhengerből a szervódobba szivárgott be az olaj, abban állt meg


Előzmény: hlaci 2017-03-21 20:12:07 [42835]

 
OldsMan   2017-03-22 21:16:30 [42866]

4l80e-n gondolkodtam a múltkor, de heroin árban van hozzá a computer. Vagy van emberi áron megoldás a használatára ?


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:14:10 [42865]

 
TTamás   2017-03-22 21:14:10 [42865]

TH350c, 4l80e.


Előzmény: hlaci 2017-03-22 21:07:50 [42862]

 
TTamás   2017-03-22 21:11:59 [42864]

Gyújtáskapcsoló, leállító szelep.


Előzmény: don 2017-03-22 21:09:46 [42863]

 
don   2017-03-22 21:09:46 [42863]

Sziasztok!6,5 td nem áll le kulcsra.(automata) ???


 
hlaci   2017-03-22 21:07:50 [42862]

Mire gondolsz helyette? Milyen opciók vannak? Azért 4 sebesség minimum jó lenne, ha maradna. Valamint a lockup is automatán működhetne.


Előzmény: TTamás 2017-03-22 21:02:52 [42861]

 
TTamás   2017-03-22 21:02:52 [42861]

Az a baj, hogy a 700r4 annyira sérülékeny konstrukció, hogy nagyon könnyű tönkretenni, ha nem figyel az ember. Ebben az autóban nem újítanám fel még egyszer. Tennék bele valami mást.


Előzmény: OldsMan 2017-03-22 20:53:16 [42858]

 
k.spori   2017-03-22 20:56:30 [42860]

Persze, csak azert írtam hogy kár érte. Amúgy a Tajbi nem sajnálta a pénzt,sokminden ki lett cserélve a vason.


Előzmény: OldsMan 2017-03-22 20:53:16 [42858]

 
Fórum főoldal | A lap tetejére

Oldal 1 / 859

1   2   3   4   5     Következő Utolsó